Organisation

Erfarenheterna från tidigare års evenemang är väldigt värdefulla för att inte säga avgörande sett ur ett kvalitetsförbättrande perspektiv. Vi dokumenterar noggrant tidigare års leveranser till diverse evenemang. Vi tror på utveckling genom kontinuitet och förtroende. Vi har haft den stora glädjen och förmånen att få ansvara för många festivaler och evenemang under åren och har lagt ned mycket tid på tankar och idéer om hur de kan utvecklas ytterligare. Vi är en engagerad leverantör och samarbetspartner som inte bara levererar ”bajamajor eller popup-tält”, utan kan också bidra med idéer och kunnande kring uppbyggnad och utrustning. Allt för att du som kund ska känna maximal trygghet.

  1. Mikael Nilsson
  2. Ägare (VD)
  3. Fredrik Söderlund
  4. Ekonomichef och tillförordnad VD
  5. Helena Steinvall
  6. Ekonomi administratör
  7. Anna Karlsson
  8. Projektkoordinator
  9. Anton Karlsson
  10. Projektassistent/Säljare
  11. Rune Hedman
  12. Byggchef festival, mässa och lagerhallar
  13. Mattias Nilsson
  14. Lager och leverans
  15. Wojciech Nuckowski
  16. Montageledare
  17. Patrik Lantto
  18. Montageledare
  19. Johannes Henriksson
  20. Montageledare
  21. Hans-Erik Larsson
  22. Fordonsansvarig/montör
  23. Stefan Lundström
  24. El